Postopek obdelave vozišča
Površinska prevleka vozišča je tanka plast asfalta, narejena z enim ali več zaporednimi pobrizgi bitumenskega veziva, izmenoma s posipom in uvaljanjem ene ali več plasti neobvitega drobirja na ustrezni podlagi. Površinske prevleke različnih vrst uporabljamo za vgradnjo obrabno zaporne plasti, izvajamo jih po hladnem in vročem postopku. Površinske prevleke so namenjene za vezane obrabne in zaporne plasti pri gradnji novih voziščnih konstrukcij in obnovi obstoječih cest. Vezane obrabne in zaporne plasti morajo voziščno konstrukcijo zaščititi pred obrabo, vplivi vode (tesnjenje), ter ji zagotoviti ustrezno oprijemljivost in trdnost. Le s površinsko prevleko lahko naenkrat in poceni zagotovimo vse zahtevane lastnosti. Pobrizg kvalitetnega bitumenskega veziva izvajamo z ustrezno samohodno strojno opremo za natančno široko brizganje. Posipanje kakovostne zmesi kamnitih zrn drobirja se izvaja s posebnimi posipalci za natančno odmerjanje količin posipa.
PREDNOSTI
POVRŠINSKE PREVLEKE OMOGOČAJO
MATERIAL
Površinske prevleke so izdelane iz zmesi kamnitih zrn silikatnega drobirja in polimerno modificiranih bitumenskih veziv.
Mikroasfalt
Tankoplastna prevleka je plast pripravljena iz asfaltne zmesi majhne debeline, po hladnem ali vročem postopku, ki jo je potrebno vgraditi v dveh slojih, v izjemnih primerih pa je vgraditev smiselna enoslojno. Tankoplastne prevleke po hladnem postopku (TP h) so primerne za vgradnjo obrabne in zaporne plasti na voznih površinah novih in obstoječih asfaltnih cest za vse skupine prometnih obremenitev. Zaradi vgrajevanja po hladnem postopku ne prihaja do nepotrebnih emisij v zrak, poraba energije pa je omejena le na delovne stroje in proizvodnjo emulzije. S pomočjo recikliranja je možna ponovna uporaba materiala.
PREDNOSTI
HLADNE TANKOPLASTNE PREVLEKE OMOGOČAJO
MATERIALI
S posebnimi napravami na vozišče vgrajujemo asfaltno zmes, ki je sestavljena iz zmesi kamnitih zrn, polimerno modificiranega bitumenskega veziva in dodatkov.
MINIMAC
S strojem MINIMAC lahko tankoplastne prevleke po hladnem postopku izdelamo tudi na kolesarskih stezah, sprehajalnih poteh in v garažnih hišah. Uporabljamo ga tudi za manjša vzdrževalna dela.
Protiprašna zaščita - MAK
Površinska prevleka na makadamska cestišča, imenovana tudi “protiprašna zaščita”, je nosilno obrabna plast različnih vrst izdelana po hladnem postopku (MAK-1, MAK-2 in MAK-3).
Na pripravljeno podlago nevezane nosilne plasti (NNP) z dvema pobrizgoma bitumenskega veziva izmenično posipamo in uvaljamo dve do tri plasti čistega pranega drobirja in tako dobimo nosilno obrabno zaporno plast.
UPORABA
Protiprašna zaščita (MAK) je primerna za srednje in manj obremenjene ceste.
Zaradi naravnega videza (bela cesta) je protiprašna zaščita za krajinsko arhitekturo bolj sprejemljiva od klasičnega asfaltiranja. Poti, obdelane s tem postopkom, pa lažje umestimo v naravno okolje. Ceste in poti dajejo naravni videz (videz makadama) in se brez zadržkov komponirajo v prostor naravnega okolja.
Posebno v krajinskih parkih in ob objektih v naravi, ki so pod spomeniškim varstvom je obdelava s protiprašno zaščito najprimernejši sistem za ureditev okolice objektov, izdelavo cest, sprehajalnih poti in kolesarskih stez.
Vožnja, kolesarjenje, sprehodi in tek na takih površinah ponujajo mehkobo gibanja, z občutkom sobivanja z naravo.
Vezni sloj
Kationska bitumenska emulzija se uporablja za pobrizg bituminiziranih plasti, kot kontaktni pobrizg pred vročim asfaltiranjem ter kot vezni sloj med zaščitnim in obrabnim slojem asfalta.
Pobrizge izvajamo s kamionsko cisterno in gredjo za enakomerno široko brizganje s elektronskim doziranjem in registratorjem pobrizga.
Dobava je možna tudi v 200 litrskih kovinskih sodih, v kolikor blaga ne porabite takoj, ga je potrebno vsaj enkrat mesečno premešati. Izdelek se ne sme zlivati v vodotoke ali kanalizacijo.
Dejavnost našega podjetja obsega prodajo in proizvodnjo bitumenskih gradbenih materialov ter vgrajevanje le-teh, s poudarkom na površinskih in tankoslojnih prevlekah po hladnih postopkih. Sedež podjetja je v industrijsko obrtni coni Zapolje v Logatcu. Vse proizvode dobite pri nas v Logatcu, lahko pa jih kupite tudi v trgovskih centrih BAUHAUS (drive-in oddelek), OBI in TOP DOM.
Vključujemo v gradnjo in vzdrževanje cest po hladnih postopkih, kjer se uporabljajo bitumenske emulzije. Tehnološke inovacije, okolje, industrija in habitat niso nujno protislovja. Pri nas so vse novosti oblikovane tako, da so proizvodi ekološko neoporečni, proizvodnja pa osredotočena na optimalno izkoriščanje virov, ob hkratnem zmanjšanju emisij.