Površinske prevleke Na asfalt

Postopek obdelave vozišča

Površinska prevleka vozišča je tanka plast asfalta, narejena z enim ali več zaporednimi pobrizgi bitumenskega veziva, izmenoma s posipom in uvaljanjem ene ali več plasti neobvitega drobirja na ustrezni podlagi. Površinske prevleke različnih vrst uporabljamo za vgradnjo obrabno zaporne plasti, izvajamo jih po hladnem in vročem postopku. Površinske prevleke so namenjene za vezane obrabne in zaporne plasti pri gradnji novih voziščnih konstrukcij in obnovi obstoječih cest. Vezane obrabne in zaporne plasti morajo voziščno konstrukcijo zaščititi pred obrabo, vplivi vode (tesnjenje), ter ji zagotoviti ustrezno oprijemljivost in trdnost. Le s površinsko prevleko lahko naenkrat in poceni zagotovimo vse zahtevane lastnosti. Pobrizg kvalitetnega bitumenskega veziva izvajamo z ustrezno samohodno strojno opremo za natančno široko brizganje. Posipanje kakovostne zmesi kamnitih zrn drobirja se izvaja s posebnimi posipalci za natančno odmerjanje količin posipa.

 

PREDNOSTI

  1.  visoka kvaliteta in velika zmogljivost pri izvajanju
  2. ugodna cena
  3. zaradi tankega sloja ni potrebno nadviševati pločnikov, jaškov itd.
  4. majhna poraba materiala
  5. povečana prometna varnost
  6. uporaba ekološko neoporečnih, okolju prijaznih materialov

 

POVRŠINSKE PREVLEKE OMOGOČAJO

  1. zaščito voziščne konstrukcije proti prepuščanju vode
  2. dobre torne karakteristike
  3. izdelavo obrabno zapornih slojev pri novogradnji
  4. pomladitev izsušenih voziščnih površin v primeru sanacije
  5. zmanjšanje hrupnosti vozne površine

MATERIAL

Površinske prevleke so izdelane iz zmesi kamnitih zrn silikatnega drobirja in polimerno modificiranih bitumenskih veziv.

Tankoplastne prevleke

Mikroasfalt

Tankoplastna prevleka je plast pripravljena iz asfaltne zmesi majhne debeline, po hladnem ali vročem postopku, ki jo je potrebno vgraditi v dveh slojih, v izjemnih primerih pa je vgraditev smiselna enoslojno. Tankoplastne prevleke po hladnem postopku (TP h) so primerne za vgradnjo obrabne in zaporne plasti na voznih površinah novih in obstoječih asfaltnih cest za vse skupine prometnih obremenitev. Zaradi vgrajevanja po hladnem postopku ne prihaja do nepotrebnih emisij v zrak, poraba energije pa je omejena le na delovne stroje in proizvodnjo emulzije. S pomočjo recikliranja je možna ponovna uporaba materiala.

 

PREDNOSTI

  1. visoka kvaliteta in velika zmogljivost pri izvajanju
  2. ugodna cena
  3. zaradi tankega sloja ni potrebno nadviševati pločnikov, jaškov itd
  4. majhna poraba materiala (zmes kamnitih zrn in vezivo)
  5. povečana prometna varnost
  6. uporaba ekološko neoporečnih, okolju prijaznih materialov

 

HLADNE TANKOPLASTNE PREVLEKE OMOGOČAJO

  1. zatesnitev opustelih površin ali razpokanih asfaltnih plasti
  2. povečanje tornih sposobnosti vozišča
  3. zmanjšanje hrupnosti vozne površine (do 35%)
  4. v manjši meri izboljšanje ravnosti obrabljene ali deformirane
  5. prometne površine (kolesnice)

 

MATERIALI
S posebnimi mešalno vgrajevalnimi napravami na vozišče vgrajujemo asfaltno zmes, ki je sestavljena iz zmesi kamnitih zrn, polimerno modificiranega bitumenskega veziva in dodatkov.

 

MINIMAC
S strojem MINIMAC lahko tankoplastne prevleke po hladnem postopku izdelamo tudi na kolesarskih stezah, sprehajalnih poteh in v garažnih hišah. Uporabljamo ga tudi za manjša vzdrževalna dela.

Strojna sanacija poškodovanega vozišča

Postopek sanacije

Z vodo navlažimo poškodovano mesto, da preprečimo prašenje pri čiščenju poškodbe.
S pomočjo vgrajenega kompresorja za zrak z izpihovanjem očistimo poškodbo na vozišču in odstranimo nevezane delce.
Očiščeno udarno jamo ali drugo poškodbo pred “krpanjem” pobrizgamo s segreto bitumensko emulzijo.
V mešalni glavi na koncu cevi se zmeša emulzija in kameni agregat. Tako pripravljeno asfaltno zmes takoj vgradimo na poškodovano mesto vozišča.
Sanirano površino nato povaljamo z manjšim valjarjem.

 

VELIKA UČINKOVITOST
Sanacija je zelo učinkovita pri poškodbah kot so udarne jame, manjši posedi, oluščen obrabni sloj – asfaltbeton, mrežaste razpoke z manjšimi posedi in podobno. Globoke poškodbe saniramo v več slojih. Dnevno je možno vgraditi do 10 ton materiala.

 

PREDNOSTI

  1. ugodna cena
  2. hitro izvajanje in s tem majhna motnja v prometu
  3. izredno dobra zlepljenost stičnih površin
  4. majhna poraba materiala
  5. delo se izvaja brez veliko strojne opreme


IZDELAVA HITROSTNIH OVIR
S tem strojem lahko izvajamo tudi hitrostne ovire na odsekih, kjer želimo zmanjšati hitrost vozil. S pomočjo posebne šablone lahko polagamo talne ovire različnih širin in debeline do 2 cm. Kot vezivo uporabljamo polimerno modificirano bitumensko emulzijo in apnenčev agregat različnih frakcij.

Površinske prevleke na makadam

Protiprašna zaščita

Površinska prevleka na makadamska cestišča, imenovana tudi “protiprašna zaščita”, je nosilno obrabna plast različnih vrst, izdelana po hladnem postopku (MAK-1, MAK-2 in MAK-3).
Na pripravljeno podlago nevezane nosilne plasti (NNP) z dvema zaporednima pobrizgoma bitumenskega veziva izmenično posipamo in uvaljamo dve do štiri plasti čistega pranega drobirja in tako dobimo nosilno obrabno zaporno plast.


UPORABA

Protiprašna zaščita (MAK) je primerna za srednje in manj obremenjene ceste. Ker s svojo površinsko hrapavostjo (odvisno od granulacije) zagotavlja večjo prometno varnost, je posebno priporočljiva v strmejših (gozdnih) pobočjih.

Zaradi naravnega videza (bela cesta) je protiprašna zaščita za krajinsko arhitekturo bolj sprejemljiva od klasičnega asfaltiranja. Poti, obdelane s tem postopkom, pa lažje umestimo v naravno okolje. Ceste in poti dajejo naravni videz (videz makadama) in se brez zadržkov komponirajo v prostor naravnega okolja.

Posebno v krajinskih parkih in ob objektih v naravi, ki so pod spomeniškim varstvom je obdelava s protiprašno zaščito najprimernejši sistem za ureditev okolice objektov, izdelavo cest, sprehajalnih poti in kolesarskih stez.

Vožnja, kolesarjenje, sprehodi in tek na takih površinah ponujajo mehkobo gibanja, z občutkom sobivanja z naravo.

Pobrizgi

Vezni sloj

Kationska bitumenska emulzija se uporablja za pobrizg bituminiziranih plasti, kot kontaktni pobrizg pred vročim asfaltiranjem ter kot vezni sloj med zaščitnim in obrabnim slojem asfalta. Običajno se pri tem uporabljajo avtocisterne različnih prostornin, ki delujejo tudi kot skladišče za emulzijo. Brizganje se izvaja najmanj 3 ure pred polaganjem vročega asfalta.


Dobava je možna tudi v 200 litrskih kovinskih sodih, v kolikor blaga ne porabimo takoj, ga je potrebno vsaj enkrat tedensko premešati.  Izdelek se ne sme zlivati v vodotoke ali kanalizacijo.


PRELISTAJ KATALOG

Oglej si naš katalog v PDF obliki

Okolju prijazna gradnja cest

Dejavnost našega podjetja obsega prodajo in proizvodnjo bitumenskih gradbenih materialov ter vgrajevanje le-teh, s poudarkom na površinskih in tankoslojnih prevlekah po hladnih postopkih. Sedež podjetja je v industrijsko obrtni coni Zapolje v Logatcu. Vse proizvode dobite pri nas v Logatcu, lahko pa jih kupite tudi v trgovskih centrih BAUHAUS (drive-in oddelek), OBI in TOP DOM.

Vključujemo v gradnjo in vzdrževanje cest po hladnih postopkih, kjer se uporabljajo bitumenske emulzije. Tehnološke inovacije, okolje, industrija in habitat niso nujno protislovja. Pri nas so vse novosti oblikovane tako, da so proizvodi ekološko neoporečni, proizvodnja pa osredotočena na optimalno izkoriščanje virov, ob hkratnem zmanjšanju emisij.